czwartek, 20 lutego 2014

Kurczak na zielono

Nie przepadam za szpinakiem, ale w tym wydaniu jest genialny. Danie jest przepyszne, spokojnie można podać na obiad nie tylko karmiącej ale i całej rodzinie- zdrowo, kolorowo i lekko.

Składniki:
  • pojedyncza pierś z kurczaka
  • 2 marchewki
  • kucharek i maggi lub kostka rosołowa
  • 100 g mrożonego szpinaku
  • makaron penne

Sposób wykonania:
Pierś z kurczaka razem z dwoma obranymi i pokrojonymi na duże kawałki marchewkami zalać wodą tak, by sięgała lekko ponad składniki. Dodać kucharek i maggi lub kostkę rosołową. Gotować. Gdy pierś będzie miękka, wyjąć wszystko i do gotująceo się wywaru 100 g mrożonego szpinaku. Pogotować. Wyciągniętą pierś pokroić na plastry, marchewki na plasterki. Gdy szpinak będzie dobry, wrzucić marchewkę i kurczaka  i pogotować jeszcze chwilę. Zjeść ze szklanką ugotowanego makaronu penne.
Smacznego :)


Uwaga: szpinak lubi barwić kupki karmionych dzieci na zielono :)

12 komentarzy:

  1. o żesz matko, wybacz za wyrażenie, ale zajebiście to wygląda. Chcę więcej mimo, iż nie karmię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj spróbuj! Dla mnie smak zaskakująco zajebisty :D Zrób i napisz jak ci smakowało :D

      Usuń
    2. trochę boję się szpinaku, bo raz robiłam i był bee, no ale kusząco to wygląda więc zrobię a co mi tam.

      Zawracam gitarę, ale weryfikacja obrazkowa do komentów jest bee

      Usuń
    3. usunęłam. też speszial for ju :D

      Usuń
  2. Z tego na pewno skorzystam. Właśnie zastanawiałam się do czego użyć szpinaku z zamrażalki, bo wcześniej robiłam zawsze ze śmietaną, a teraz przez skazę białkową Młodego nie mogę. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to polecam kategorię/tag "bez nabiału" - dużo takich przepisów będzie, bo ja też za bardzo nie mogę

      Usuń
  3. Gdy jeszcze karmiłam to często na stole gościł kurczak w sezamie z piekarnika z frytkami. Tylko dziecię nie może być alergikiem.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się przepis? Zrealizuj, zjedz i koniecznie napisz, jak smakowało!

 
 
Blogger Templates