środa, 19 marca 2014

Krupnik

Dietetyczna wersja znanej każdemu zupy, przy karmieniu piersią świetna - ma w sobie i mięsko, i warzywa i kaszę. Samo zdrowie, dużo smaku i genialny zapychacz :)




Składniki:

  • 3 marchewki
  • 1 pietruszka
  • 1 seler
  • 1 udo kurczaka
  • 2 ziemniaki
  • 50 g kaszy jęczmiennej
  • sól, vegeta


Sposób wykonania:
Marchewki, pietruszkę i seler ścieramy na tarce i wrzucamy do gotującego się uda kurczaka bez skóry. Gotujemy około godziny na małym ogniu, po czym dodajemy ziemniaki pokrojone w kostkę, oraz sól i vegetę. Gotujemy do miękkości ziemniaków i dodajemy pół paczki kaszy. Gotujemy jeszcze około 20 minut.
Smacznego :)

4 komentarze:

  1. Nigdy nie lubiłam krupniku. Jak byłam mała, to zamykałam buzię i płakałam, że nie chcę jeść.. Zresztą, dużo rzeczy nie chciałam jeść, a teraz? :) szkoda gadać :D
    Teraz, jak jesteśmy u teściów i podadzą krupnik zjem, ale bez przyjemności..
    Pozdrawiam :)
    http://czekamynacud.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, o gustach się nie dyskutuje.. ja np. nie lubię zup owocowych :)

      Usuń
  2. Karmię dopiero od dwóch tygodni i szukałam właśnie takiego bloga, jak Twój :D Na pewno wykorzystam Twoje przepisy, bo ile można jeść filet z kurczaka gotowany na parze z marchewką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Mam wrazliwe dziecko i nie moge sobie pozwolić na jedzenie wszystkiego, ale przecież non stop tego samego jeść tez nie można. Ciesze się, że jestem pomocna :)

      Usuń

Spodobał Ci się przepis? Zrealizuj, zjedz i koniecznie napisz, jak smakowało!

 
 
Blogger Templates